We are not the same

Hej, hej, hemskt mycket hej
Försöker ju undvika att vara i stallet på tisdagar, i alla fall på eftermiddan. Men igår gick det inte enligt planerna då jag fick rätt mycket att göra.
 
 
Skrittade ut Patsy barbacka med Eliza och Nobbe som sällis. Duktiga PS skötte sig som vanligt :) For sen ut barbacka med Bollen. Först kändes han lite off, så red inte så jättelångt. Men så fort jag vände vart det rulle på pållen. Då blev han piggelin och spurtade iväg i galopp :) Det är så härligt att vara ute med honom. Man kan ju som slappna av och verkligen bara släppa allt. Det känns typ så, för man får värsta lyckoruset bara av att skumpa runt på hans rygg, haha. En svårbeskriven känsla ..
 
 
Mockade sen fyra grisiga boxar och spånade åt två. Sen fyllde jag en herrans massa påsar åt alla fyra hästar. Hade ont i halsen också, så det gjorde ju inte saken lättare. Drog sen hem så fort jag var klar. That's that, tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide