High voltage

Hej, hej, hemskt mycket hej
Framme i Oxelösund hos pappa nu. Resandet gick rätt snabbt och lyckades ta mig hela vägen själv. Från flyg till Arlanda Express och sen vanligt tåg till Nyköping. Trodde aldrig jag skulle hitta, men ibland imponerar jag på mig själv ;)
 
Mulet i Stockholm, men ändå jättevarmt. Kände mig som hemma när jag kom dit. Här i Ockle lyser solen och det är typ 24 grader. Man har som hunnit vänja sig med Gällivares sommar igen på 12 grader en vanlig dag ;) Jossi kommer inte från Skåne förrän på lördag, så får roa mig själv tills dess. Och papi jobbar ..
 
Min dumma datasida låste sig igen, men nu får pappsen fixa med det, hehe. Och sen plötsligt så laddades alla serierna som jag hade på utorrent ner, trodde inte det gick att göra med virusprogrammet. Verka som att det var internet hemma som bråkades. Tar typ en sekund att ladda ner, så nu kan jag ta igen alla missade avsnitt, yay.
 
Så nu vet jag vad jag ska göra, ifall jag inte tar en pnap, hehe. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide