I'll take the blame this time

Hej, hej, hemskt mycket hej
Idag tog jag och Calle oss ett dressyrpass ute på banan. Kände som att man kanske inte bara kan rida ut och brassa hela tiden, hehe. I början var jag lite omotiverad, men när vi började galoppjobba vart det roligare. Var riktigt bra att köra dressyr på hoppbanan bland alla hinder. Då kan man som använda dom och rida mellan hur som helst, i åttor osv. Känns som att jag annars bara far runt på stora volterna och fyrkanten typ, haha. Och tyckte gammelgubben ändå var rätt fin. Det är ju inte så komplicerat, så kunde tänka mycket på mig själv och sånt. Men lite sugna vart vi på att ta något språng, hehe ;)
 
Planerat in en tur till Abborr imorrn, hoppas bara någon vill följa med. Är så tråkigt att rida dit själv. Tänkte testa vattnet också om det går an. Bara vada litegrann, lite kallt för ett bad tror jag allt ;)
Sista dagen med C imorrn också, sen kommer hans matte hem och nästa vecka drar han och Bollis på bete.
 

Snabbade mig sen och fotade Soffi, Evve, Felicia och Joanna som var balfina. Åkte sen upp till Björnfällan med Jossan och alla hennes killar. Körde specialeffekter med rök hela vägen upp i form av typ brända däck, luktade inte mysigt kan jag lova. Kollade sen hela grundalbalen och alla fina som sprang där på röda mattan.
Åkte ner med gänget och sen blev jag kvar några rundor i bilen. Lite ragg, lite milkshake, lite Mampa, lite foampit. Hof, var nästan helt åksjuk när jag sen hoppade ur, galet värre ;)
 
Redigerat alla balbilder, påbörjat lite islandshästar. Internet vägrade starta så därför roade jag mig med sånt. Men sen vart jag så störd av att inte kunna logga in någonstans att jag fixade tills jag löste problemet, hehe. Ska dock sova like now. Har lite ärenden att utföra imorgon innan stallet och allt som ska göras där :) Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide