Midnight cruise

Hej, hej, hemskt mycket hej
Standard med dålig uppdatering nu.
Men kan inte påstå att det händer så mycket i mitt liv just nu, haha.
Sen senast så har jag hunnit sitta på hästryggen en sista gång. Eller ja, sista på ett tag garanterat ;) Hade Nobbe i söndags och vi red ut i skogen med Lina och Fia. Vi anfölls dock av mygg direkt så fick hålla oss i trav som långsammast. Efter att ha susat ifrån dom gick det att skritta bitvis ;) Jag körde ju till och med galopp. Har inte gjort det med Norpan i skogen tidigare. Fast jag har typ ridit ut han en gång innan insåg jag just, haha, så har ju inte direkt haft massa tillfällen ;) Den är ju mer av den mongoliska sorten så trodde väl att det skulle bli mer spännande än vad det blev, hehe. Han var väldigt tam. En endaste gång gjorde han någon slags hoppskruv i en fattning, men det var som inge mer med det sen. Fast om han trodde att fega Fia i täten var påväg att stanna eller nå så var han också snabb på tvärstopp. Haha, gällde att vara uppmärksam ;) Sjukt kul i alla fall.
 
Fotade lite nya bilder med Lina och Emma på fm också. Lite uppepåbilder. Tänkte att jag i alla fall kunde ha mina som minne, men tror jag måste dela med mig av en senare. Det är som lite annat med vanlig mundering osv.
 
Fina Lina och fina Calle ♥ 
 
I måndags fotade jag lite bilder med Jossan och Emma på Glitt som ska säljas. Det vart ganska spännande, haha. Började köra uppepåbilder med bara grimskaft i tränset. Lika med ingen bra idé på en häst som också var hal av pälsglans, haha. Vi råkade också skrämma honom så han slet sig och sprang till skogs. Höll på skratta på mig när dom fick löpa efter honom. Fast tror vi fick till ett par fina bilder mellan allt drama ;)
 
 

Haha, dom fina bilderna kommer någon annan dag ;)
 
På kvällen drog vi och skulle köpa mille. Sen blev det en del bilåkande. Och även någon form av krig med ägg, mjöl, vattenballonger osv. Hoj, vad galna ;) Hann göra en massa olika och avslutade även med en offroadtur halv två på natten. Skulle leta backhoppan, men hamnade ute i buschen. Så styrde Jossan ut på ett helt galet ställe. Har liksom ridit där och den stigen är inte riktigt lämpad för BMW körning ;) Vi hann komma rätt långt innan alla andra också insåg det typ. Tillslut gick det verkligen inte längre, då hade hela underredet på bilen garanterat stannat kvar på en sten. Då började uppdrag försöka vända bilen. När vi backat ut i skogen så fastnade den i mossan så vi fick knuffa. Tur att vi var fyra personer som kunde göra det och att bilen är rätt lätt.
 
 

Haha, flashbacks till min och Soffis grej på Laestadianparkeringen ;)
Kom ju lös nu i alla fall, men var tvungen att backa mer för att komma runt, och såklart fastnade den igen. När vi puttade så gled den på en sten och var såhäär nära att glida in i en gran. Skrattade seriöst så att jag nästan pissade på mig. Sista gången gick det som det skulle och vi kunde åka ner igen. Haha, bland det knasigaste jag vart med om. Men kul var det ändå.
That's all for now, tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide