When you leave them behind

Hej, hej, hemskt mycket hej
Gjort försök till att rensa datorn. Fört över bilder till min externa hårddisk. Blev oordning, men bättre att ha dom där och inte på en proppfull dator med virus. Fast ja, har ju kommit in på min användare igen och polisviruset var borta. Det lurar nog dock i bakgrunden så måste fixa.
 
Varit och sagt hejdå till farbröderna. Nu for dom på bete.
 
Och jag skulle ha gått och lagt mig för ett par timmar sen då väckarklockan ringer innan 05.00. Måste dock organisera om i min väska än en gång. Typ tredje gången efter att jag bytt väska, haha. Men det värsta jag vet är att behöva konka runt på tusen tjorviga grejer när man ska resa. Speciellt när man ska åka både flyg och tåg. Och inte har en aning om vart man ska kliva på eller av i princip .. Har störstaste väskan som är proppfull och astung. Och ändå fick inte min kudde plats. Gör ont i hjärtat nästan, kommer sova dåligt nu närmaste dagarna. Gah, tacka vet jag när man har sin egen bil som man kan lasta hur man vill ;) Aja, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide