You're warned

Hej, hej, hemskt mycket hej
Hunnit vara i Stockholm. Och nu tillbaka här i Ockle igen.
Vet inte vad jag ska skriva egentligen .. Är mest bara förbannad och irriterad här. Måste skriva av mig innan jag slår någon. Så läs inte det som kommer här under. Det är bara avreagering .. Skyll er själv om ni gör det, och don't judge things you have no clue about.
 
Är typ med dom tråkigaste och konstigaste människorna. Fattar inte alls hur dom tänker. Helt jävla efterblivna, för att säga det snällt. Båda två tänker bara på sig själv och vad man än gör eller säger eller tänker så har dom ALLTID rätt. Spelar ingen roll vad det handlar om. Ser jag en bil som åker förbi på vägen och säger att den är blå så skulle dom prompt sagt att den var gul även om dom inte ens såg den. Dåligt exempel, men så är det. Exakt likadana är dom, exakt lika jävla tjorviga.
 
Och en dag så planerar man in att göra något, fast bara ta en promenad eller gå på stan. Ställer väckarklockan och taggar det. Nä, då får man vänta minst 3 timmar innan sällskapet ens behagar att kliva upp. Och när hon väl gör det så skyller hon på att ingen väckte henne. Hm, bara det att hon missade alla 20 försöken eller .. Och sen ytterligare ett par timmars väntan till innan hon är färdigfixad. Liksom så noga var inget av det för mig, men fan vad respektlöst. Sen 7 timmar efter den tänkta planen att gå på stan så passar det plötsligt divan och då ska man ställa upp och följa med på affärer och vänta medans det provas. Gah. Alla som känner mig vet hur ointresserad jag är av att gå runt på affärer och prova kläder osv. Men brukar följa för att vara snäll och social. Vet inte varför jag blir förvånad ens. Men man tänker väl att folk kanske förändras och i alla fall försöker vara en bra person. Haha, eller hur. Less på att jag alltid försöker se det snälla i människor och alltid tro gott om dom och sen gång på jävla gång så gör dom en besviken. Låter som ett jävla offer, men helvete heller. Pallar bara inte att folk kör över en och tror att dom kan bete sig hur man vill bara för att det passar dom.
 
Ni fattar inte hur sjukt jävla frustrerande det är att vara här. Det enda som är skönt är när man stängt in sig på ett rum ensam eller går ut med hundarna själv. Fattar inte hur jag kan vara släkt med dom här kioskmongona. Dom har verkligen fått alla personlighetsgener från Köhlersidan, helt jävla tappade. Dom kan inte bete sig mot folk för fem öre.
 
Dom tycker ju jag är skitgnällig och ego. Men seriöst, jag kan fan bete mig mot andra. Försöker se från bådas sidor, men det går inte att resonera ens med två stolpskott. Och tror folk att man alltid ska anpassa sig för dom så får dom fan tycka vad dom vill. Dra en jävla gräns. Är inte bra på att ta kritik, men om folk säger åt mig på ett moget sätt att jag är elak till exempel så tar jag ju åt mig och försöker förändra mig. Dom förstör så jag tillslut förstör för mig själv.
Det spårade lite nu, blev väl lite overall och inte bara just nu. Men skitsamma, åker ändå hem snart. Längtar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide