Acid rain

Hej, hej, hemskt mycket hej
Min dag blev inte alls som planerat. Hade ett möte klockan 10, men det blev inställt. Så kunde sova vidare rätt länge. Håller på att bli sjuk också, vilket känns jävligt jobbigt.
 
Hade taggat ett ordentligt dressyrpass, och tänkte till och med önska typ Tiamo. Men det blev ändrat. Så red Mattur på min lektion istället. Det gick sådär. Gjorde miljoner galoppfattningar, varannan höger, varannan vänster osv. Det är han ju duktig på. Carola tyckte det var riktigt bra, med tanke på att jag bara ridit dressyr med honom en gång tidigare, så det var väl plus. Annars kändes det lite bångstyrigt.
 
 
Är fortfarande jättesugen på dressyr, eller nå. Men får väl vänta en hel vecka då. Eller försöka snylta in mig någonstans. Känner mig helt rastlös, men vet inte varför. Den här helgen känns jättelångsam också. Det enda inplanerade är träning imorgon (yay, när man är sjuk), sen middag kanske på lördag, och stallpass på söndag. Fyy, vad långsamt. Jag går och sover i en vecka nu, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide