Because we can

Hej, hej, hemskt mycket hej
Tänkte faktiskt blogga igår, men när jag kom hem hade mamma datorn, så jag gick och läste istället. Läste ut Fifty Shades of Grey på en och samma dag, och den var faktiskt bra. Annorlunda och väldigt beroendeframkallande. Den var spännande redan från typ sida 1 ;) Ska på bibblan på måndag och låna massa nya böcker.
     
Lånade någons bilder, hade tydligen inga egna.
 
Igår då i alla fall så gjorde jag allting åt hästarna.
Sen var det ridlektion. Fick rida Donder denna gång. Bara ridit honom en gång tidigare och var väl inte så jättesugen på en till omgång då alla säger att han blivit så lat och tråkig. Höll på garva på mig åt honom till en början för att han var så konstig, men sen blev han lite normalare ;) Hade inte världens krav, eftersom jag själv inte riktigt kunde knapparna osv. Men han var faktiskt rätt fin och lydig ändå trots allt. Gjorde ökningar och minskningar, sen lite förvänd galopp and so on. Han var ju lite bänglig och försökte göra på sitt eget sätt, men han lyssnade rätt väl ändå ibland. Men kan verkligen inte förstå hur folk kan kalla honom lat och tråkig. Tycker verkligen inte han var det. Så fort jag la till skänkeln så svarade han, petade man med spöet fick man ordentlig reaktion. Han var verkligen uppmärksam och långt ifrån lat. Men kanske hade en turdag, vad vet jag. Och tråkig var han inte heller. Finns väldigt mycket att jobba med, men lite utmaning behöver man ju. Men som tråkig skulle jag nog inte beskriva honom. Fast som sagt, kan ju haft en bra dag eller liknande. Väldigt roligt i alla fall och han klättrar nog på topplistan just nu :) Att han är så mysig och social i boxen är ju inte heller något minus, han vill vara med hela tiden.
 
Ja, det var väl min torsdag typ, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide