I'm gonna pop some tags

Hej, hej, hemskt mycket hej
Min natt har varit skitjobbig. Vaknat mitt i allt av att jag började blöda näsblod, hur mycket som helst. Sen har jag vaknat titt som tätt av att min fot gjort apont osv. Hade stora problem att ta mig framåt imorse, haha. Men senare på dagen när jag klev upp gick det bättre, fast då kom näsblodet igen ;) Och har blivit hes och låter som en kråka som pricken över i:et, hihi.
  
For i alla fall till stallet och tog hand om Mattur eftersom hans matte är sjuk ännu. Kunde ju dock inte rida eller så, vilket är tråkigt. Sen fyllde jag maten åt mina pärlor och pussade på dom allihopa. 
Typiskt att det väntas massa ridning just den här veckan, haha. Men förhoppningsvis försvinner svullnaden rätt snabbt, annars får jag väl linda foten och härda ut. Man kan ju inte offra hur mycket ridning som helst ;) Haha, ni ser ju hur fin extrafotknölsbulle den fått.
 
Och en lite rolig tanke slog mig idag när jag tänkte på att det blivit rätt tätt med avfallningar på senaste .. Om man jämför med året innan bara. En stor skillnad då mot nu är att jag inte hoppar längre, haha. Tänk om min balans försämras så mycket bara för det. För minns hur dålig balans jag hade när jag började hoppträna, flög av hela tiden av typ ingenting, haha. Nåja, mig gör det inte så mycket egentligen, men dom som äger hästarna jag flyger av kanske inte uppskattar det desto mer. Hm, får skärpa till mig nu :)
 
Nu mysa ner mig i min säng och börja läsa en ny bok. Det är en serie på flera delar och dom tidigare har jag läst på svenska, men tänkte nu köra på engelska. Så hoppas att det inte blir allt för förvirrande av språkbytet :) Föredrar att läsa på originalspråket eller vad man nu säger. Men är den skriven på engelska så vill man läsa den så. Det försvinner ibland så mycket i översättningen. Hahaha, fyfan vad nördigt det lät :) Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide