Never gonna leave you out

Hej, hej, hemskt mycker hej
Drog till gymmet en sväng, sen hem för frulle och efter det till Sjöpens gympasal och kolla lite Lilla VM. Dom börjar ju vara så småa nu, men några stalltjejer spelade fotboll, så det var kul att se. Men varenda år blir jag lika arg på mig själv att jag inte gick i någon lagsport också. Basket höll jag ju på med i flera år, när jag var asliten. Haha, och min karriär där hade nog ändå inte vart så lovande med tanke på längden ;) Nånå.
 
Sen stallet och grejade på till findjuren. Wie, får med mig alla tre hästarna till Luleå nästa helg. Det blir förstås ännu mer jobb och stress, men det känns så mycket roligare att alla får följa. Kul att lämna en hemma liksom ;) Sen följer Gurra med också, så blir nog asmycket lättare och väldigt trevligt. Alla vi tre ska trängas i hästbilen hela helgen, så därför ska jag ladda med massa böcker ;) Nåmen, vi har ju lyckats ganska bra med trängandets tidigare. Värsta kul att det är så många RKDare som ska dit också. Förr var det typ vi och Empo bara. Ju fler, desto roligare :)
 
 
Taggad inför årets första tävling (haha, och jag ska inte ens tävla själv, sjuk man är). Ska till och med bada hästarna. Det händer ytterst sällan, haha. Men nu var det ju senast i somras dom fick sig ett bad, så på skoj kan dom ju få bli extra rena. Alla är ju hyfsat nyfrissade i man och päls. Bara V som inte är klippt, men han ser ut som ett skavsår hela han så han slipper rakning. Men tänkte trimma alla öronhår igen och hovskägg på dom två svarta i alla fall. O är ju klippt på hela benen, så han lär nog inte ha så mycket hår än. Måste nästan börja packa och fixa det som går nu på lovet. Kanske tvätta upp grejer osv. Härligt! Tror dock alla tre monster lär vara mer vilda än tama på tävlingen. Det vore ju typiskt dom i alla fall, mina puckon ;)
 
 
På kvällen drog vi och hejade på Emma och gänget igen och sen till Sporthallen och kolla lite handboll. Haha, fick fan träsmak och så roligt är det inte med småttinghandboll. Sen kollade vi invigningen också. I alla fall kul att göra lite annorlunda grejer när det ändå händer något i Gälka. Sport är ju generellt skoj och kolla på folk är också intressant, haha. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide