Staring back at me

Hej, hej, hemskt mycket hej
Gårdagens alla timmar spenderades hemma, väldigt chill. Fast i vanlig ordning får man huvudvärk av att inte gjort något på hela dagen, haha.
 
Idag har jag haft alla pärlorna som mina egna. Så har mockat och fyllt allt hö åt dom. Sen ryktade jag Valle i 1 timme. Han har ju inget tålamod för att sitta fast så i början var han lite rastlös, men efter ett tag insåg han hur mojsigt det var tror jag :) Longerade honom och han var som en peng.
 
Kvalitetstid med kungen :)
Synd på jävligt epig mobilkamera ..
 
Ryktade Olle i en halvtimme och longerade sen honom också. Lite pipande och busande, men han var ändå rätt duktig för att vara han.
Och Patsy fick också en halvtimmes ryktning innan vi tog oss ut i skogen. Åh, så härligt det var att sitta på hennes rygg igen, känns som att det var evigheter sen. Och för första gången blev hon rädd och reagerade massa. Lika med ett kast runt och sen lite backning efter att ha fryst fast. Vilket inte är mycket, men tidigare har hon knappt ryckt till ;) Men sen har hon väl aldrig stött på en sådan läskig och halvöversnöad liten gran heller, haha. Tur hon är rätt lättövertalad.
Dom tre är det bästa som finns ♥
 
 
Tänkte dra en värmande dusch nu, för i vanlig ordning fryser jag. Sen fortsätta plöja igenom min braiga bok. Imorrn blir det äntligen lite träning efter förkyldning och vrickad fot, yay :) Och så är hästarna mina en dag till, hihi. Tjingeling.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide