The fall

Hej, hej, hemskt mycket hej
Tog mig en stallfri dag igår, det var faktiskt skönt. Sovde så länge jag bara kunde, sen for jag och träna lite med Jh. Min moster och kusin är hos oss och dom skulle ha middag klar till 17, så fanns inte tid för annat ändå. Dom överraskade i alla fall med att bjuda oss på thai och Rogga kom också och joina oss, trevligt :)
 
Idag har jag försökt sova länge igen. Sen fick jag en häst på schemat, och då blev det fart. När jag kom till stallet var allting redan gjort till mina pärlor. Och det var mockat åt Mattur. Så jag borstade och red ett kortare pass i ridhuset. Det gick faktiskt rätt bra, kunde trava en massa nu och han vart jättefin i slutet. Myst massa med hårbollen också, han var min bästis idag. Det behövdes :)
 
Blev jävligt pissigt irriterad när jag kom till stallet. Kommer inte kunna släppa det på länge. Vilken jävla beata, hoff. Fattar inte vad som var meningen med alla orden som flög ur käften påna. Haha, nåväl.
 
Har raggat runt med vårt främmande som ville se hur Mampa artat sig osv. Ska käka efterrätt nu och sen kanske jag smiter undan och kollar ett avsnitt Blue Bloods och Spartacus ;) Stallpass imorrn då, alla som vill är välkomna att hjälpa, haha. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide