Make the most of the night

Hej, hej, hemskt mycket hej
Som alla säkert vet vid det här laget så älskar jag ju serier. Och eftersom jag inte har något liv och massa fritid så hinner jag ju avveckla rätt många avsnitt i veckan. Ibland hinner jag se klart en hel säsong på någon dag ;) Så hinner där med se väldigt många olika serier. Följer just nu galet många, men eftersom jag sett allt får jag ju alltid vänta en vecka på nyaste avsnitten osv.



Började i alla fall kolla Sons of Anarchy igår. Hann bara se ett avsnitt så hade jag värsta crushen på Jax, haha. Och den serien var i alla fall i min smak så hann kolla nästan hela första säsongen :)
Det bästa av allt med att man börjar titta en serie som inte just premiärat är ju att det finns ute flera säsonger, så man kan nöta den hur mycket man vill, haha. Älskar hur nördig jag är ;) Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide