These broken hands of mine

Hej, hej, hemskt mycket hej
Hade värsta lyxiga dagen igår. Var bara en snabbis till stallet och lindade Bibbson och klippte hennes man. Sen var jag tvungen att spurta för jag hade en dejt med pappa.
 
Hämtade honom och så for vi på lite affärer. Fick en ny jacka, enkel och svart, standard ;) Går alltid och kollar på priset i första hand, känns ovärt för mig att köpa en asdyr jacka. Inte högsta prio där. Fick välja vilken jag ville dock, min papi är så snäll. Sen fick jag också ett nytt framskydd till mobilen, Invisible Shield. Älskar hur bra det blev när jag satte på det, tusen gånger bättre än det förra som följde med. Ett par nya hörlurar, Skullcandy. Har man en gång testat det märket så vet man vilken mumsig kvalla det är på musiken i dom. Och en liten laddare slank med, ska få en vanlig sen också :) Så härligt att bli lite bortskämd då och då. Han gick ju runt i affärena och frågade om jag ville ha det, eller det osv. Var ju jag som satte stopp, haha. Det var saker jag verkligen behövde som fick komma i första hand :) Önskar dock att jag inte hade något samvete just på den punkten, tänk vad fint att bara få en massa utan att behöva slösa sina egna cash, hehe.
 
Och så fixade vi min bil också. Kunde låna verkstan och hissade upp bilen. Bytte däck plättlätt. Sen fyllde vi spolarvätska, kolla oljan och luften, och lagade min ena vindrutetork. Bara det där motorfelet kvar att firra nu och det ska göras så fort vi får en tid :) Bästa pappsen ♥
 
 
Idag har jag varit tur och retur till Boden med Olofssons. Tog med oss lilla Saphir för mätning. Vi spekulerade om höjden medans vi väntade och gissade att det nog skulle vara tight med b-ponnymåttet. Och vi hade rätt, hon slutade på 130 cm efter avrundande nedåt. Lilla långben har lite höjd ändå. Hon var i alla fall jätteduktig och supercool där på travet. Brydde sig inte alls om traktorer eller travare. Gnäggade lite åt polarna och hade lite myror i brallan, men annars svinnice.
Varmt som attan hela tiden, så fick nog solsting, haha. Fick kasta mig över första bästa iskalla vätska och sen när jag kom hem blev det en skön dusch. Fan vad klen man är ;) Skönt med sommarvärme, men ändå inte. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide