What matters is who made you smile again

Hej, hej, hemskt mycket hej
Fick dra mig upp rätt tidigt för att hinna fixa med det mesta i stallet innan fotningen. Mockat, spånat och fyllt maten till Valle, Olle, Patsy och Romanga. Släppte också ut Mongo. Det smeknamnet passar hon bra i, för hon är inte helt normal vid utsläpp, haha.
 
 
 
Fotat när girlsen hoppade litegrann på banan. Bra med fototräning. Verkar som att jag glömt hur man får bra bilder utomhus nu. Eller så har jag bara fått för mig att jag brukat få fina bilder utomhus tidigare ;)
Och sen fotade jag lite när Sofia red kurs. Måste träna på att fånga tölten snyggt.
 
 
 
Red ut med Patsan i skogen. Vi körde solo och hon var faktiskt superduktig. Knappt spänd alls, bara just första biten. Det var jättehärligt väder, supermys. Det var en jägare efter stigen som letade älgen fick vi höra, så Fellan och Emmot fick skicka vidare ett meddelande åt han om att det gick en stor, brun häst som liknar en älg på ridstigen och den får han inte skjuta ;) Haha, som tur var såg vi aldrig honom. 
 
Rätt lika ändå va? ;) Hahaha.
 
Sen fick hästarna bara chilla i hagen. Toppenväder ute, så ville inte ta in dom alls. Nu har ju inte alla kryp hunnit komma heller så det är ju perfekt. Borstade gossarna ute, fixade vatten och mockade hage. Känns som att jag fått gjort rätt mycket idag, mest småsaker, men ändå :)
 
For hem kring 18-tiden. Och sen en timme senare give or take for jag tillbaka, haha. Var så rastlös ändå.
Kvällsmockade och fyllde kvällen efter att dom fått den. Prommade också en stund med Vallsor i ridhuset. Det tyckte han var lite boring. Han ville hellre gå ut i stallet och vara social med människorna där. Det är verkligen världens finaste häst. Finns ingen som han ♥
I vanlig ordning när man inte har någon tid att passa så lyckas man fastna överallt med allt skönt folk som pratar minst lika mycket som en själv ;)
 
That's that, ciao.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide