You say you've seen it all

Hej, hej, hemskt mycket hej
Hahaha, glömde nästan skriva om sjukaste saken som hände idag. Hade höpåsen utanför PS box, hon hade fått en tuss tidigare, men hungrig som hon är försökte hon ju diskret sno åt sig lite mera. När jag hade sadlat henne och just satt på martingalen typ så bara försvann hon. Vettefan vad hon pyssla med, men plötsligt bara trilla hon.
 
      
 
Inte helt, men frambenen var som vikta. Och sen så bara halvlåg hon kvar sådär för hon nådde ju höspillet utanför perfekt. Jag bara stod och gapa och väntade på att få se vad hon skulle göra. Sen när höstråna var slut funderade hon lite och så hoppade hon upp igen. What liksom? Det var nog bland det tossigast jag vart med om. Men så typiskt Patsy Stone. Om någon ska göra nått så skumt så är det hon. Vilken humor alltså. Kommer ju aldrig få veta vad hon egentligen tänkte och gjorde just då, men nog hade jag bra gärna velat veta, hahaha.
 
    
 
Visste ni förresten att PS är döpt efter tjommen på bilden? Det är en karaktär från tv-serien Helt hysteriskt. Haha, fast gissar att många varken sett eller minns den serien ;) Eller döpt efter och efter, men dom delar namnet Patsy Stone i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide