Just meet me later on the low

Är helt värdelös på att hålla igång bloggandet. Skriver man lite varje dag så går det ju bra, men när man hoppar över en dag så blir det tillslut att man glömmer bort den helt ;) Men känns så ovärt att skriva när man inte gjort något alls.
 
Och eftersom jag inte bloggat sen i fredags så minns jag inte vad jag gjorde under helgen, haha. Säkert ingenting med tanke på att jag inte kommer ihåg. Har ett vagt minne av att jag var i stallet och hängde i söndags i alla fall, men tror inte jag gjorde desto mer där, haha.
 
Det var så mysigt på morgonen när vi släppte ut hästarna :)

I måndags jobbade jag lite i stallet. Det var ett tag sen sist, men det var trevligt i alla fall. Började 07.00 och var väl kvar till 13.30 kanske. Däremellan mockade jag åt Valle, Olle och Patsy också. Hade egentligen tänk klippa Olle denna dag, men var så trött efter att ha jobbat att jag åkte hem och orkade inte komma tillbaka.
 

Gick faktiskt och la mig rätt tidigt kvällen innan, vaknade helt utvilad och trodde jag missat alarmet, men när jag kollade klockan var den bara 03.30 och jag kunde inte somna om. Försökte verkligen somna, men det var helt omöjligt. Så jag klädde på mig och gjorde mig klar och slog sen på en serie i väntan på att klockan skulle bli mera. Så att ja, när jag kom hem så la jag mig i soffan under filten och funderade på en powernap. Vaknade sen när mamma sa att maten var klar och då hade jag såklart somnat. Med jackan på och allt ;) Hade det så varmt och skönt att jag pressa någon timme till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide