So cash me out

Går varje dag och väntar på brev. Det är himla störigt, för man hoppas varje dag att det ska ha kommit och när det inte gjort det blir man sjukt besviken, haha.
Har egentligen massa saker att ta itu med här hemma, men inse hur tråkigt det är. Måste gå igenom massa papper, fixa dom och skicka iväg, städa mitt rum, sätta undan cyklarna, ta upp vinterdäcken och sätta på dom på bilen, måla lite smågrejer osv. Har ju all tid i världen egentligen, men man skjuter ju gärna upp allt som är tråkigt ;)
 

I alla fall så har det ju kommit snö nu, inte alls mycket, men ett litet vitt lager har vi allt fått. Förhoppningsvis så smälter det bort ganska snabbt och återkommer inte förrän i december typ.
Var tvungen att fara och handla lite och tanka bilen idag. Så var ute och slirade med mina sommardäck, hehe. Men det var jag inte ensam om så folk hade ganska bra förståelse för att man inte brassa så snabbt överallt. Som tur är så är jag en utomordentlig bilförare så det var nemas problemas ;)
 
Tänkte försöka leta fram en grej till Jossi nu, sen återgå till mina serier. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide