We don't need wings to fly

Åh, hittade min allra första bil idag också. Den stod på långtidsparkeringen där vid tågstationen här hemma. Trodde faktiskt den var död vid det här laget, att någon hade skrotat den. Men den rullar tydligen än, gamla raggarSaaben. Många minnen med den skrutten alltså.
 
Minns allra första gången vi var ute och småraggade lite, Sara, Jh och jag. Vi hade väl handlat på Coop och körde sen där bakom Dollar när lysena mitt i allt slutar fungera. Mörkt som attan var det ute och man såg nästan ingenting, haha. Nästan att vi körde på ett par ungar vid övergångsstället ;)
Och sen en gång när jag och Jesper var på Statoil. När jag skulle starta bilen igen så gick det inte att vrida på nyckeln. Tog i allt vad jag kunde och med båda händerna också, försökte flera gånger, men det gick verkligen inte. Då sätter Jeppe ner handen (nyckeln är mellan sätena typ) och vrider som vanligt och då rör sig nyckeln och bilen startar, haha.
Och förstås när jag och Jossan skulle skjutsa hem Jonte, Jesper och alla det nu var. Hon och jag gick in på KP och skulle köpa typ snus och av någon anledning lämnade jag nyckeln i bilen. Och när vi kommer ut är bilen borta. Det hade just kommit lite snö så man såg bilspåren gå bakom huset och när vi går efter ser vi hur bilen saktar rullar fram. Haha, då har Jeppe givetvis satt sig på förarplatsen och brassar Saab ;)
 
Finns så sjukt mycket störda minnen med den bilen. Och jävlig var den. Men desto mer tacksam över vilken annan bil som helst som man fick köra sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide