What I was looking for

Glömt att uppdatera, fy.
I fredags longerade jag Uffe en stund i ridhuset. En av hans knölar på ryggen hade börjat blöda, så det gick inte att rida på honom, så därför fick han springa på lina. Och för att förebygga kolik då han vilar på helgerna. Han var så lydig så.
Mockade sen till Nobbe. Haha, det vart lite roligt med honom. Anneli behövde assistans med mockning och höpåsning och hade försökt få tag i både mig och Eliza, men utan framgång, så hon haffade Bea. Sen träffade jag Bea i stallet och då gav hon över honom till mig. Så ja, mockade åt honom och skulle sen gå och fylla påsarna. Hittade inga påsar, men såg då att Eliza stod och fyllde hö, åt Nobbe. Haha, så först fick hon inte tag i någon typ och sen var alla helt involverade ;) Så ingen risk att han skulle bli bortglömd i alla fall.
I lördags grejade jag på med allt möjligt. Har passat på att långrykta Valle när han ändå vilat. Men han är så odräglig när han inte får göra något, haha, bufflar och slänger runt grejer osv ;)
Sen behövde Sara skrittsälle, så fick låna Fia. Hjälpte att mocka och fylla påsar innan vi borsta och gav oss ut. Berra var så modig och gick först hela vägen, förutom vid vattengraven, där offrade han mig och Fia ;) Red till korsningen och sen gångstigen hem. Det var så mysigt så.
Idag har jag pysslat med Vallsor, haft luciamöte och longerat Jesse och Jullan som försökte sig på voltige, haha. Nu ska jag slå på en film och mojsa under täcket. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide