Why not fight this war without weapons

Idag har jag varit i stallet mest hela dagen. Som sagt fotat alla tävlande ekipage, sen haft ett möte om luciashowen, tagit hand om pärlorna, käkat gomat, skrittat ut med världens bästa Valle i vinterlandet, fotat Denice och Mulle. En massa roligt ju. Alla kan väl såklart gissa vad som var höjdpunkten, hehe. Känns som att det var hundra år sen jag var ute i skogen med gossen. Fast när man väl sitter där uppe så känns det som hemma direkt. Tänk att vi hängt ihop i snart 8 år, oh herregud, är det ens möjligt .. Han är det bästa jag har i alla fall 💕

 
Morgondagen ska förhoppningsvis också bestå av fotning, så håller en tumme för nice väder och tålmodiga hästar, haha. Vlc har lagg, så ska starta om datorn nu så jag kan kolla en film, hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide