Blowing wild and free

Hej, hej, hemskt mycket hej
Har inte gjort något alls dom senaste dagarna, så ids knappt blogga då. Känns lite ovärt. Sover hela tiden, typ hela dagarna. Vaknar så sent på dagen att man inte hinner göra något annat i princip. Är nästan inget i stallet längre. Vi hade teori i torsdags på lektionen. Kändes inte ens som att det spela någon roll. Det störigaste var att ingen sa något förrän typ just innan = att man bytt om i onödan. Ja, ni hör ju själv hur efterblivet det låter. Finns typ hur mycket som helst att göra, har bara ingen motivation till något. Måste göra ett bättre försök att rycka upp mig snarast.
Superjobbigt också att jag bara räknar ner dagarna tills jag ska till Luleå. Det är typ en månad kvar och jag tänker på det hela tiden. Hade behövt fler saker att se fram emot innan så det inte känns som en evighet ;)
 
Har stallpass imorrn. Verkar som att jag fått med mig lite hjälp på morgonen i alla fall, sen blir det solo. Så gissa om jag kommer vara död och gissa om allt kommer gå sjukt långsamt. Aja, ska och skjutsa pappa och hämta mamma nu, så hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide