Get up and burn this floor

Inte gjort något alls idag. Kännt mig rätt risig. Har i alla fall gått igenom gamla bilder i jakt på nå fina på Dogge till Jossi och alla på Maddis till Linnea. Åh, vad jag saknar Madame när jag går igenom sånt. Kan inte undvika att fundera hur det blivit om vi fått fortsätta eller om hon blivit som min nu istället för då. We'll never know. 
Det tar alltid mycket längre tid att leta i externa minnet än vad jag planerat för det är ju så himla kul att kolla igenom alla gamla som man nästan glömt bort. Hittade några som jag i princip helt glömt, bland andra några bilder på blommor, haha. Typ första gången med macro ;) Sjukt länge sen jag fotade rent macro, måste ta upp sånt fotande snart igen.
Mer vet jag inte, ska väl kolla lite serier nu. Har inge speciellt för mig imorgon heller, men gissar att det blir stallet osv. Tjing.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide