I dream in colours

Vaknat rätt tidigt idag, alltså vid lunch. Tidigt i min värld. Men kändes jobbigt att ha vaknat så tidigt så jag tvingade mig att somna om och så sov jag till typ 17-tiden nånting. Hade lätt kunnat pressa lite till, men kände att jag borde fara till djuren en stund.
Så hoppade i kläderna och drog till stallet. Kvällsmockade, rengjorde vattenkopparna och satt och myste med alla hästarna en stund var. Dom tyckte jag var tråkig och dom ville bara ha godiset jag hade i fickan ;) Sen borstade och ryktade jag Valle en stund. Han började göra några av våra trix av sig själv mitt i allt. Han har aldrig tidigare gjort så när han tiggit godis, haha, han är för söt.
 
Nu ska jag inte göra något alls. Kanske kolla en film eller serie. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide