I have a green cat

Hej, hej, hemskt mycket hej
Vet fan aldrig hur man ska börja inläggen. Känns ju inte som att man alltid måste dela med sig om allt i detalj. Fast det är något jag är bra på, prata med detaljer. Kommer typ aldrig till själva mittpunkten i berättelser för att jag alltid måste förklara allt helt ingående ;)

 
I stallet fixade jag maten åt pärlorna, pussade på dom och mata dom med äpple. Sen har jag haft Mattur idag också, så varit där och grejat på. Älskar att dom har torrhöbalar. Det tar typ en sekund att fylla alla påsarna. Gillar som småstallslivet, hade lätt kunnat ha ett eget litet stall. Finns säkert lika mycket plus och minus som att stå på en ridklubb, men ändå. Tänk att fixa och dona och bestämma i ett eget stall, fan vad najjan mitt hade varit alltså, haha ;) Red lite mera dressyr med Mattur i alla fall. Körde en drive på hoppbanan. Tycker dock underlaget blivit djupt på fler ställen nu, not nice. Hästen var duktig, jag var inte det. Tror jag måste sätta på mig sporrarna nästa gång. Inte för att det behövs på hästen så, men mina skänklar blir bättre och jag rider bättre med dom på. Och han bryr sig ändå inte om dom är av eller på. 

                                                   

På kvällskvisten kollade jag Idol hos Wen. Mysigt som vanligt, men lite träligt med Idol. Det är väl inte roligaste programmet. Tycker dock det blir roligare att se på sen i fredagsfinalerna. Haha, vet inte hur man ska avsluta inläggen ibland heller ;) Försöker väl greja med lite koder och ser om jag orkar eller lyckas fixa om min bloggdesign. Som sagt gillar jag färgen och headern, men det är småsaker som stör mig sjukt mycket och värdelös som man är på koder så vet jag inte hur man bara ändrar "det lilla". Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide