It's okay to be a little obsessed with shoes

Har just beställt skor. Med pappas kort. Kan det bli mycket bättre? ;)
Gillar ju skateskor, är dock less på den tjocka modellen. Är också less på skor man måste knyta av och på hela tiden, typ Converse. Har massa knytskor nu så det vore ju trevligt att kunna variera. Hade ett par tunna skateskor för ett par år sen som jag älskade. Dom var till och med lila, så helt perfekta var dom. Använde dom verkligen tills alla sömmar lossnade i princip och grinade nästan när jag var tvungen att skaffa nya. Men så plötsligt en dag insåg jag att jag kunde ju söka på den modellen och se om dom fanns kvar, och visst tusan gjorde dom det. Dock inte i samma färg, men istället finns det sjukt många andra att välja mellan nu :)
 
 
Såklart kunde jag inte bestämma mig, hade typ köpt tjugofem olika om jag kunnat, hehe. Så tillslut blev det två par i alla fall. Lite boring kanske att ta två i samma modell, men dom är ju ändå rätt olika i färg osv så det kanske blir najjan ändå. Min plan är nu att slita dom riktigt ordentligt så jag snart måste köpa nya och kan prova en annan färg ;) Är en ganska mörk människa i klädväg, men när det kommer till mössor, vantar, sockar och skor så får det gärna vara så färgigt som möjligt. Lila är lätt min favoritfärg, men sen är typ knallrosa, turkos och orange inte heller helt fel. Hoppas verkligen dom här dojjorna är lika najsiga som mina förra :)
Ganska bra jobbat att skriva värsta romaninlägget om ett par skor, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide