Take it to the next level

Hej, hej, hemskt mycket hej
Gårdagen sov jag bort. Klev upp 19.30, var vaken kanske 2 timmar och sen somnade jag igen. Och så klev jag upp vid 14-tiden idag. Låter ju helt normalt. Förstår inte ens hur det är möjligt att kunna sova så mycket.
 
Väldigt svårtflörtad Norp ;)
 
Tänkte fara och göra allt i stallet, men när jag kom dit var allt redan gjort. Så jag har lekt med Meja och sen kollat lite hoppgrupp. Sen fick jag erbjudande om att haka på ett gäng på ridtur med Norpisen. Klart man tackade ja till det. Så red runt stigen med Sara och Jh. Hyffsat pigg häst man satt på, men skötsam även om jag fick lite och jobba med, hehe.
 
Hade inte desto mer att skriva egentligen. Så ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide