Take me back to the start

Hej, hej, hemskt mycket hej
Fått ställa klockan idag för att jag skulle och ta in Valle vid lunch. Riktigt tungt att kliva upp så tidigt. Men så får jag ju skylla mig själv när jag inte somnade förrän 6.30 på morgonen.
 
Fyllde all mat åt djuren, mockningen var fixad. Senare for vi ut på en mysig skogstur igen. Jenny och Olle, jag och PS, som körde barris denna gång också. Älskar att hon är så jävla fräck. Tuffaste och snällaste 6-åringen i stan. Det var hur som helst underbart skönt väder, strålande sol och varmt. Top notch! Älskar den här årstiden.
 

Sitter just nu och lyssnar på gamla låtar från mina gamla spotifylistor. Är så less på alla nyare, har typ spelat sönder dom känns det som. Och har massa gamla 80-talare i gamla listorna och dom passar perfa just nu.
Känner mig typ lite rastlös, men ändå vill jag inte göra något. Sån skum känsla.
 
Har firrat en såndär app på mobilen som räknar ner dagar till saker. Och nu vill jag bara att den ska ränka ner i turbofart. Måste som ha saker att se fram emot, då känns det som bäst :) På återskrivande, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide