The night the sun came up

När jag läste igenom senaste inlägget lite snabbt så insåg jag att jag somnade i princip direkt efter att jag publicerat det, haha. Är tydligen inte alltid så bra på att pressa mig själv till vakenhet.
 
Inte alls gjort något speciellt dom senaste dagarna. Varit i stallet varje dag, fast bara in och ut känns det som. Igår fotade jag lite hoppträning, bara första gruppen. Hade sån lust, men så fort jag började försvann all lust när jag insåg hur skräpiga bilderna blev. Alldeles för mörkt. Blev såklart bättre på dom ljusa hästarna, men just därför är det ännu tråkigare när dom med mörka hästar blir lidande ;) Nåja, kom ju mest för att fota Amanda och på henne blev det förhoppningsvis någon användbar.
Vill verkligen ha ett nytt objektiv nu. Ibland tänker jag att om jag skulle ta betalt för bilderna så hade jag kunnat använda dom pengarna till ett nytt. Men samtidigt tycker jag inte mina bilder håller en tillräckligt bra kvalité för att säljas och hade känts jättekonstigt att ta betalt. Och sen gillar jag ju att känna mig behövd och att folk vill att jag ska fota och börjar man ta betalt kommer ju ingen vela ha bilder. Haha, hade behövt vinna på lotto alldeles precis nu.
 
Ett smakis från tisdagens hoppträning.
 
Idag har jag varit hemma hela dagen. Eller for och tankade bilen en sväng. Så sjukt omotiverad ännu. Och saker som jag egentligen gillar blir också lidande. Från och med imorgon ska jag ta tag i stalldelen i alla fall. Ska innan veckan är slut ha rakat två hästar, klippt man på två och rycka man på en. Får väl kolla igenom pärlorna också och se om det är nå småtrim som behövs fixas hos dom. Måste rycka upp mig nu.
 
Igår började den nya säsongen av Chicago Fire i USA, så nu är den på nedladdning och vet vad jag ska göra snart. Det har också börjat en ny serie som jag tänkte kolla. Medans dom laddar kanske jag börjar redigera resten av gårdagens hoppbilder .. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide