There’ll be no sunlight if I lose you baby

Det är så tråkigt att regnet kommit nu. Tycker hösten varit så fin och bra hittills. Och såklart blir det jobbigare att tajma in med fotning då. Så imorse kollade jag vädret och sen somnade jag om eftersom det öste ner.
Hade egentligen inget att göra i stallet, men kände att jag ville fara förbi och pussa på pärlorna lite i alla fall. Så pussade och gav hårdbröd åt dom, sen for jag hem.
 
Ska verkligen försöka gå och lägga mig tidigt idag, för har stallpass imorgon och vore rätt skönt att vakna utvilad. Verkar som att dom har lovat regn igen, så lär inte bli några bilder då heller. Hade verkligen behövt något att göra. Har lust att måla om alla träningsbommar, men verkar inte som att någon annan tycker det behövs.
 

Solnedgång, Miami Beach juni 2008. Take me back!
 
Känns störigt med mycket nu för tiden. Varje dag lyckas jag störa mig som fan på saker. Allt från minimala grejer till större. Vet inte om jag är överkänslig. Och helvete vad svårt det är att sluta tänka på allt. Haha, egentligen ska man ju inte grubbla över saker man själv inte kan förändra. Helt onödigt och slöseri på energi ;)
 
Aja, ska i alla fall bli mysigt med stallpass imorrn. Tungt, men ändå skönt med en heldag i stallet där man hela tiden är busy :) Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide