Time for some change

Sådär! Nu har jag gjort om bloggen. Är som sagt inte så himla begåvad på sånt, så hoppas det stämmer med allt. Gjorde en header i nått tjommit program eftersom jag varken har eller kan Photoshop. Men fick ju med mina guldkorn så det duger väl. Blev en mörk version här nu, kommer sakna det lila. Men lite förändring behövdes, hade samma i hundrafemtioelva år. Nå åsikter? Ni kan väl säga till om det ser yrsligt ut eller om det är något som blivit skevt. 

Och alla tidigare inlägg är ju anpassad efter förra designen, så nu ser det sjukt rörigt ut. Får se om jag orkar gå tillbaka i tiden och fixa till lite, men känns ju överambitiöst. Förhoppningsvis är det väl ändå ingen som tänker börja gräva bakåt i bloggen nu ;) 
Så nu återstår det att se om man kan vänja sig med det nya eller inte. Annars är det bara och göra om igen, hehe. Dom som känner mig vet ju hur jävla velig jag är, kan nästan aldrig bestämma mig, så det här tog tid kan jag lova. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide