With some shades on

Hej, hej, hemskt mycket hej
Haft stallpass hela dagen. Vart lite orolig där på morgonen om jag skulle bli själv. Men som tur var kom en ridskoleryttare vid åtta och sen vaknade även Lina till liv så hon hjälpte också. Vilken tur :)
 

Asmysigt ute tidigt på morgonen.
 
Stallmaffian såklart ;)
 
Gjort allt som hör stallpass till och även grejat på till pärlorna med allt möjligt och fixat åt Chippen. Sen på kvällskvisten vart jag själv, men det var rätt mysigt ändå, ides inte stressa. Lite läbbigt dock att släcka överallt i ekonomidelen när det hunnit bli mörkt ute. Kände hur spökena stod och glodde lite här och var, hua ;)
 
Hehe, kommer leva ett par år extra nu som vi skrattat, stackars Kotten ;)


Lina tyckte Jesse och hans rumpa såg stor ut.
Klart Nova ska ha lite schärlek på kvällskvirren.
 
Lina har haft min mobil typ hela dagen så nu har jag massa snygga bilder och grymma filmer. Haha, skrattar på mig varenda gång jag kollar filmerna, hoja ;) Vi var nog lite övertrötta där i slutet på dagen, hehe. Tur att jag och L är lika knasiga båda två. That's all for now, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide