You are different

Hej, hej, hemskt mycket hej
I vanlig ordning vart i stallet mest hela dagen. En skillnad var dock att Lina och jag kampera ihop och tog hand om pärlorna. Så mycket skönare och roligare att göra allt tillsammans.
Sen skrittade vi runt stigen, mysigt. Amanda och Sillen sällade, jag red PS och Lina fick testa Valle :) Hehe, är ju alltid ego om mina hjärtan, men är det någon jag verkligen hade kunnat fast lämna över dom helt till så är det Linur (lol att det låter som om dom är mina, men ni kanske fattar ändå, och fattar ni inte så fattar ni inte). Hon är snäll och duktig och vet hur väl hon tar hand om alla hästar alltid. Hon är ju bäst ♥ Hon och V passade så bra ihop också ♥
 
 
Sen spurtade jag till småstallen och fixade åt Mattur. Red ett kortare pass på banan. Han är fin som alltid, men man märker att han nog haft lite semester på senaste ;) Han lyssnade hur som helst fint på sätet och var väldigt uppmärksam.
 

For direkt från stallet och hämtade girlsen, hyrde film och for till Evve för lite mys. Känns som att det var på tiden. Älskar när vi är där och ser film, så mysig soffa och perfekt med mörker och liten bioduk. Kollade en film som hette Studentfesten, rätt bra.
Det var allt för idag, tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide