You light up the moon

Hej, hej, hemskt mycket hej
Har tänkte uppdatera lite om helgen, men har inte riktigt haft tid. Har faktiskt fixat iordning alla bilderna och nästan skickat klart dom. Plötsligt händer det ;) Fast fotade nästan bara RKD:are denna gång så det var inte så mycket bilder tack och lov. Fast trist nog så vart det jättetråkiga bilder, inte många jag lyckades med. Nåja, bättre lycka nästa gång. Haha, så börjar inomhussäsongen nu och då blir alla bilder automatiskt bajs. Om någon känner att dom vill kasta iväg lite pengar på mig så önskar jag ett nytt objektiv, det kostar bara närmare 7000 kr, hehe.
 
Slänger in en bild på snygga Månne som ägde ihelg :)
 
Aja, ska börja rensa bilder från datorn och sen lägga över dom på mitt externa. Det jobbiga är att jag hade velat organisera allt snyggt innan jag sätter över allt, men fatta tjorvigt och tidskrävande. Måste nog ändra lite inställningar på kameran också. Typ bildstorlek. Eftersom alla som vill ha bilder ändå bara använder dom på internet så behöver man ju inte ha största storleken. Det är ju bara om man ska skriva ut eller förstora som det är najjan med den bästa. Jag funderar alltid för mycket så får allt att bli hundra gånger mer komplicerat än det egentligen är. Äh, får köra på bara, vem bryr sig om hundra år ..
 
Skulle bara snabbskriva, för är busy just nu, så helghistorien kommer sen. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide