Fast and kind of furious

Och juste .. Dagens händelse .. Höll på att kvadda bilen idag när vi hämtade Hugo. Var typ millimeter från att krocka. Körde på huvudled och så bara kör det ut en bil mitt i allt. Tur som attan att det var en fyrvägskorsning som gav oss alternativ. För det var halt just där och hade jag bara bromsat och fortsatt rakt fram hade vi vart pottimos. Men jag bara styrde åt sidan snabbt som fan, slira lite och så fortsatte vi, haha. Kändes ungefär som att jag var med i Fast and the Furious eller nå ;) Helt high on life blev vi, snacka om adrenalinkick. Hoppas den andra tjommen fick en rejäl chock, för jävlar vilken klant. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide