I'm gonna swing from the chandelier



Påsken i stugan var skön som attan. Men det var mycket mindre snö än väntat, haha. Ville ju skotta gångar till bastun och förrådet, skotta en mysig grop vid grillplatsen osv. Men det var inge snö alls kvar där. Så gjorde en grop på isen istället, men det var nästan inge snö att skotta där heller, men hitta sen ett ställe där isen hade släppt vid kanten så jag kunde göra en grop, haha. Haft massa mys i stugis och bästa av allt att Dogge också var där :) Fast snäppet bättre var nog att man slapp myror, mygg och småkryp som inte vaknat till liv än, hehe.
Tror söndagen var bäst, för då var det jättevarmt, soligt och ingen blåst. Och så var vi på isen och pimplade osv med ett helt gäng :) 
 
1. Stugavägen var inte så bra. Lera och stora vattenpölar = smutsig bil. Se filmen, lättroade ;) 2. Lite snö som jag fick skotta i, hehe. 3. Hög mysfaktor med elden. 4. Bastu, som jag inte diggar, men man måste ju ibland. 5. Jessica och Josefin 20+ bast målar ägg, haha. 6. Folk i solen.
 
Har sen dess inte gjort något speciellt, mest bara chillat och stallat. Var och fotade lite hoppträning igen, känns som att Ålle snart kommer lessna på mig, haha. Men folket ber ju mig komma varenda tisdag, så måste ju lyda ;) Längtar dock till utesäsongen börjar, det borde fan vara snart. Även om omgivningen runt banan är grå och trist dom kommande månaderna så är det ändå på tiden att få fota utebilder :)
 
Har dragit igång en litet projekt, som är superkul. Älskar att pyssla. Ska visa sen vad jag gjort. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide