I’m changing all of the stations

Nackdelen med hösten är att vädret är så ombytligt, haha. Igår skulle vi fota, men då var det strålande sol så vi skippade det. Idag regnar det och då går det verkligen inte att fota. Haha, och bara för att jag skrev det så tittade solen fram.
Tänkte greja med lite småsaker här hemma, sen dra och handla och efter det far jag väl till stallet och börjar rycka lite manar. Har två stycken som ska vara färdiga i veckan. Sen har jag lite halvt kvällsfodring med Amanda.

 
Planen för resten av veckan är att imorgon ska jag fota hoppträning, helst alla grupper. Men bara om det är utomhus. Fast dom har lovat regn. Regnar det inte så ska jag väl också hinna fota porträtt på en häst innan det. Och så kommer ju Josefin hit, så borde kanske spendera lite tid hemma också.
På onsdag har jag lovat att fota hoppträning igen, varesig det är inne eller ute. Men det är i alla fall bara en grupp så det går nog rätt fort.
Helgen ska spenderas i stugan och sen drar vi till Luleå på söndag. Min plan var ju att dra iväg ett bra tag, men vet inte om det blir ändrat. Suger isåfall, men då får jag fara iväg senare. Tur man är flexibel och kan anpassa sig efter det mesta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide