It's just a spark

Bara för att jag har några söta bilder på Ebbelus så tänkte jag snabblogga litegrann. Han sköter sig i alla fall finemang och verkar nu ha vant sig med mitt pysslande och manflätande, haha. Han står bara och sover och gäspar ;) Idag tog vi bland annat en prommis till småstallen fram och tillbaka. Hört talas om att han varit lite skeptisk till det stället så vi passade på med lite miljöträning. Han var dock inte så värst brydd över själva området utan han skulle istället bestämt till varje ställe med lite mera snö och antingen plumsa eller doppa ner skallen och murvla runt. Sen tuggade han på några tallar han hitta, haha, vilken lirare. Så prommisen tog rätt länge även om den inte var så lång, men Ferdinand verkade väldigt nöjd ;)

 
Har också fotat lite hoppträning både igår och idag. Sista för det här året. Dagens fotografering gick dock åt helvete. Kameran hade rejält med damp och funkade inte alls som den skulle. Tror den var för kall. För sen när sista ryttarn red började den bete sig lite mer normalt. Aja, kan inte hjälpas. Ska i alla fall fota klubbtävlingen i helgen så då ska det förhoppningsvis funka. Har fan lovat att fota typ alla, i alla fall dom som gör sig tävlingsfina med vita ridbyxor och kavaj och gärna knoppar till dressyren åtminstone, så det blir en lång helg kan jag lova. Men det kanske kan behövas när jag sen blir utan hästlukt i några veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide