One choice will define you

Hoppsan, såg att det inte varit så mycket uppdatering lately. Hade först tänkte slänga in några bilder från klubbtävlingen, men orkar inte gå igenom och leta fram favoriterna just nu i alla fall så blir bara någon snabb, på Silli, för hon är alltid bildskön. Och Amanda var duktig å hade great outfit ;) Blev mycket fotande, men det var kul hur som helst. Och hade bra sällskap på banan så det gick rätt snabbt.
 
Just nu händer inte desto mer. Längtar lite till julen faktiskt. Jag som alltid haft noll feeling för jul börjar faktiskt ändra mig lite tror jag allt. Men hade velat ha det lite mer som förr. Har inte önskat mig något speciellt i år, så har fått hitta på grejer bara för att ha något på önskelistan. Typ tandläkartid, hahaha. Pappa har redan lovat för längesen att han ska ordna det, men vafan jag hade inte så många grejer på listan annars ;)
 
 
Ihelg har jag också hittat tillbaka till läsfasen. Började med Divergent, redan sett filmen och tänkt läsa boken länge så tog itu med den nu. Tog ett par timmar att läsa ut dom 500 sidorna, började en kväll och dagen efter läste jag klart dom sista kapitlen, haha. Och såklart vill man ju läsa fortsättningen, men hade ju inte den boken .. Så jag letade upp Insurgent på plattan och läste den på internet och det gick ju i samma hastighet så jag firrade Allegiant och läste ut den också när jag ändå var i farten ;) Så då var hela den serien färdigläst och nu är det bara att invänta alla filmerna. Så läs dom, eller ja, vänta till filmerna, haha.
Älskar verkligen att läsa och det blir såå mycket bättre på engelska. Förstår inte hur vissa inte kan tycka om det. Min syster sa att hon typ läst ut 3-4 böcker under hela sin livstid .. Då har man verkligen missat något ;) Så fort jag kommer hem ska jag börja med andra boken i serien The Mortal Instruments, weho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide