Save me from the nothing I’ve become

Igår var det fredag och alla hjärtans dag, varken tycker om eller hatar den dagen, den känns bara lite överskattad. Säger jag som inte bryr mig om en endaste "högtid". Jul, nyår, midsommar, födelsedagar, I don't really care ;)
 
Var i stallet med Sofia och fixade Mattur tillsammans. Sen red jag lite i ridhuset med honom. Glömde att jag har halva stallgarderoben hemma och halva i stallet, hade ju inte planerat ridning kommande månaderna så inte brytt mig desto mer om att ha den på ett och samma ställe ;) 
 
 
Det gick väl sådär för mig att rida, hehe. Men det roliga är att jag som inte tappat märkbart mycket känsla i ridningen även om jag inte alls nästan ridit i år (det här var tredje gången på hästryggen, varav det första i ridhuset). Men hade sjunkit en massa redan innan jag slutade, haha, så finns väl inte så mycket kvar att tappa ;) Äh, vänstervarvet gick bra, så det ska jag väl inte klaga på. Och att höger inte funkade är mitt fel för jag är helt skev där och har varit det rätt länge, men lyckas bara inte få till mig själv där. Skulle tölta och ha mig också, men började bara skratta för att jag var så dålig. Och allt blir såklart dåligare när hästägarn är med ;) Hur som helst så var det roligt att rida igen och det är väl huvudsaken :) Fast just nu saknar jag inte dressyrridningen mest, utan det är skogen faktiskt. Och puss på Mattur, han är en guldklimp.
 
Sen kom Sofia, Felicia och Lina till mig, så vi kollade skräckis och snackade lite skit. Alltid välbehövligt att samla gänget och bara chilla, det blir allt för sällan tycker jag :) And that's all for today, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide