Dancing through friday

Skönt med fredag, skönt att det var lite varmare ute.
Har hjälpt att flytta över Mattur och greja på med saker åt han. Och passade också på att serva Lo litegrann. Mockade åt Patsy som gjort bomben i boxen, haha. Men svällde lite stallpellets åt henne, så hoppas det blir mer lättmockat och att hon helst också chillar med stöket ;) Borstat Olle och myst lite med honom. Snällare och goare häst går väl knappt att hitta, han har verkligen ett hjärta av guld. Borstade också PS innan jag for hem, hon såg ut som en zebra med sina svettränder blandat med spån. Förstås myst med henne och Valle också, det går ju inte att inte göra det när man väl är där.
 
Lilla prinsessan :)
 
Ska och fota lite hoppträning imorgon. Kan förhoppningsvis experimentera med lite inställningar nu. Inte för att någon annan än jag själv bryr mig om kvallan osv, haha. Om jag ids sen ska jag småfixa i alla fall Patsy så hon är stylish till kommande tävling. Tänkte det är lika att klippa hår i god tid så hinner det växa och jämna till sig lite i alla fall innan det gäller ;)
 
Kollar lite Fångarna på fortet right now, det är ju Gällivare vs. Tärendö ;) Sen serier och efter det hopp i säng. Tokigt trött, gäsp. Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide