Fashionably late



 Börjar vara lagomt less på min bil. Känns som att den aldrig bara kan gå snyggt och felfritt. Kan det inte bara bli varmare så jag får använda den. Min plan var ju att dra till stallet och börja göra bort lite av mina uppgifter, men såklart startade ju inte bilen. Och eftersom jag inte måste till stallet så blir det hemmadag igen. Fryser alldeles för mycket för att gå idag. Men fan, hade ju planerat allt så bra. Nåväl, för väl göra det imorgon då. Har ett möte på förmiddan som jag ändå måste till så på något vis måste jag ju ta mig överallt då.
 
Så nu får jag väl roa mig med filmer och serier under ett gäng filtar. Fattar inte hur det är möjligt att frysa så mycket inomhus .. Det är ju inte precis så att vi har kallt här hemma. 
 
Har faktiskt börjat kolla OC igen. Följde den då när den var ny, men det var ju tusen år sen, så tänkte refresha lite. Hade ju tänkt kolla OTH, men minns en massa av den, men minns inte vart jag slutade = känns jobbigt att börja kolla om ända från början, haha ;) Well, have a nice day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide