Heading for complete disaster


Tog ordentlig sovmorgon idag. Bestämde mig för att det här var en dag som jag inte skulle göra något alls på ;) Det är faktiskt skönt att då och då inte ens ta av sig pyjamasen eller gå utanför dörren, hehe. Men imorgon ska jag dra till stallet och göra bort lite hard work.
 
Och apropå inlägget igår så kan jag ju förtydliga att jag inte tycker mindre om personen i fråga bara för att den kanske gör sånt. Bara det att såna grejer inte faller mig i smaken, precis som att någon föredrar guld och andra silver osv.
 
Hade ett typ citat från Jens F på hjärnan, så letade reda på det så kanske det blir tydligare hur jag tänker. Den och andra bra bilder med smarta ord finns på Ryttarinspiration på facebook, så tycker ni ska följa den sidan :)
 
Nu jävlar ska jag försöka göra klart lite av helgens bilder, tror faktiskt jag mejlat dom flesta. Brukar glömma bort dom efter ett tag om jag inte tar itu med det direkt. Så folk, glömmer jag dig så är det alltid bra att påminna mig massa gånger, hehe. Tjinghej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide