Magical but tragical

Såg just filmen Känn ingen sorg (den är baserad på Håkan Hellströms text och musik). Om ni inte har sett den, så gör det. Den var såå mycket bättre än jag förväntat mig! Och man behöver inte gilla Håkan bara för att se den ;) Tror nog det är den bästa svenska filmen jag sett på hundra år, easy.
 
 
Och såklart spelas just nu alla möjliga Håkanlåtar i lurarna bara för att man blev påmind om alla bra, haha ;) Jag har alltid gillat han och min favoritlåt är nog Känn ingen sorg för mig Göteborg. Mest för att jag minns att jag hörde den och Håkan för första gången hos min kusin när den var ny. Då var jag typ 10 bast och sen dess har den och han fastnat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide