Only to say I told you so


Igår var jag tandläkarassistent och fixade med nästan alla klubbisar. Dom flesta hade fina tänder och är riktigt imponerad av hur många man kunde ta utan lugnande. Passade sen i slutet på att ta Valle och Patsy i samma veva. Faktiskt rätt intressant att höra, se och hänga med. Och Ingrid är väldans trevlig :)
Snorpis matte var ännu sjuk så tog hand om honom. Blev ett stycke longering då. Fick en arbetsbeskrivning och i den stod det bland annat att spö inte behövdes. Hade för mig att jag hört att den var vild, så förberedde mig på det. Men jag fick istället smacka och arbeta som attans för att han skulle hålla farten. Haha, Lo gick förbi på läktarn och garva och sa att jag verkade ha lugnande effekt på honom också ;) Men det är ju bra, hehe.
Har haft skoj med Nobbe, han och jag har samma humor så vi har väldigt trevligt ihop ;)
 
 
Idag har jag bara haft kvällsfodring med Mandis. Jag är ju hennes extramamma ibland. Jag menar, hon har ju sitt efternamn efter mig också ;) Vi är ett bra team och får det alltid att gå snabbt och enkelt. Sen hade vi så mycket att snacka om så kom väl hem en timme senare än planerat eftersom vi satt i bilen utanför hennes hus hur länge som helst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide