Take a ride in my starship

Thank god it's Friday! Sjukt nöjd för jag har gjort bort ett samtal som jag skjutit upp rätt länge. Och det blev ett bra samtal också, så nu är jag pepp. Sen borde jag ju passa på att göra bort lite andra småsaker, men det är ju inte så kul så skjuter på det lite till ;) Tänkte kolla mina fredagsserier nu så behöver jag inte göra det ikväll = gå tidigt och sova. Det är ju klubbtävling ihelg och då behövs man för knoppning och förevning. Har en fotouppgift också som jag tänkte kirra medans. Har en idé på hur jag vill få till det, men sen om det funkar i praktiken får vi se ;)
 
Och ikväll ska jag och göra något som jag inte gjort på länge. Det ska faktiskt bli skoj :) Vi hörs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide