Take it further

Bättre sent än aldrig, lite bilder från julen. Orkar verkligen inte fixa till dom så dom får helt enkelt se sådär blåa ut .. Som sagt var ju min lillasyster här och hon hade med sig sin pojkvän från Skåne. Första gången han var i Gälli på vintern. Och han hade aldrig stått på ett par längdskidor så givetvis roade vi oss med skidåkning på självaste julafton, vi har ju ändå skidspåret utanför dörren i princip :)

Vi var också till stallet en vända och gav hästarna lite julmorötter osv. Käkade julmat, slökollade lite Kalle Anka och öppnade julklappar. Sa på dagen att jag inte var lika taggad som vanligt till julklappsöppnandet i år eftersom jag inte önskat mig något speciellt. Fast då sa mamma att jag önskat mig mer än jag tror, bara det att jag som nämnt det vid olika tillfällen och inte lagt det på minnet. Så fick bara massa super saker som jag behöver eller velat ha. Asnöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide