Jumped out of bed and put on my best suit

Minns inte om jag skrev något om detta tidigare. Men Emma och jag hittade ju på lite nya grejer. Så på skoj drog vi till den enda och närmsta äng vi kunde komma på. Den är sjukt liten, men det är ju en äng ändå, haha. Så vi testade oss fram och här kommer några. Chippy var mer vild än tam, så normala bilder vart en bristvara, haha. Men det var kul att fota lite annorlunda bilder här på hemmaplan hur som helst.


Och eftersom jag har så många knasbilder så gjorde jag ett snabbt kollage så dom också kommer med, haha. För nog är det ju ganska skoj med failbilder emellanåt, heh. Emma är nog också lite mer vild än tam ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide