Mind your manners

Nu var det ett bra tag sen sist jag skrev här. Har blivit tjatad på rätt länge, så är väl dags att börja väcka liv i bloggen litegrann. Har inte skrivit sen jag kom hem från Oxelösund och det var ju nu ett bra tag sen, hehe.
 
Sen dess har det inte hänt desto mer. Hade ju hemmatävlingar och det är alltid lika kul. Fotade litegrann och fick faktiskt en del bilder som jag är nöjd med. Hade också rätt tur med vädret, det var ofta till min fördel :) Gjorde snabbt bort skickandet av bilder till alla folk, men har inte tagit mig i kragen att lägga upp här ännu. Blev värsta bomben på fejjan för jag kunde verkligen inte bestämma mig vilka bilder jag skulle använda, haha. Så måste ta tag i rensandet av alla dom 51 bilderna innan jag kan sätta dom här ;)

Patsymys. Harads. Våran gamla Pontiac. Hitta min drömbil (fast i fel färg) på min kusins gård, mums.

Midsommar spenderade jag i Sunderbyn hos min moster. Det var jätteskönt och mysigt. Grillade varje dag, hälsade på mina kusiner, firade min födelsedag. Var också förbi i Hortlax och pussade på mina finisar och gav dom varsitt bautaäpple. Pussade extra på Patsy som jag inte träffat på jättelänge. Sista dagen for vi till min kusses stuga i Harads och sen hemåt därifrån.
 
Har sen bara varit hemma och chillat så mycket att jag nästan blivit uttråkad. Dom senaste dagarna har jag dock blivit tvingad till stallet, så har hängt med Emma och Sara där och dammat av kameran lite. Tror jag fotat varje dag sen i söndags :) Massa fina bilder, men måste som sagt välja ut några stycken så det inte blir överdrivet, haha.

Emma .. behöver väl inte skriver mer än så ;)

Funderar nu på om jag skulle ta och brassa till byn imorgon. Börjar bli långsamt och ensamt här hemma, haha. Tänkte först hoppa i bilen och gasa dit idag, men insåg att jag hade lite grejer att ta itu med innan. Försökte vara lite spontan i alla fall ;) Kussen tyckte jag skulle komma, och gå på marknad med dom bland annat. Så om jag orkar kliva upp supertidigt kanske jag far dit. En dag eller två. Måste ladda med böcker så jag kan gömma mig från myggen bara, heh. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide