Sun on Sunday

Brukar ju sällan ha tid och fokusera på fotning när jag groomar, men eftersom vi bara hade med en häst försökte jag fixa några bilder mellan varven ;) Såklart blir dom sämsta på den jag vill ha bäst på, haha, det är standard. Men Patsy är så fin ändå så det spelar ingen roll, därför slänger jag upp flera på henne :) 
Som ni ser knoppade jag inte en dag för jag hade så ont i axlarna efter att ha knoppat utan pall dagen innan, haha, livet som shorty ;) Men nog föredrar jag knoppar när man jämför bilderna. Det ser så prydligt och städat ut. Inte för att PS är speciellt städad av sig, haha, men hon kan ju få se lite städad ut i alla fall ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide